Czytajcie "Świat czytników"

7 lis 2012

     Nie masz jaszcze czytnika e-booków? A chcesz go mieć? I co, nie wiesz, jaki wybrać? No to zajrzyj do "Świata czytników". To blog, który prowadzi pan Robert Drózd. Posiedź przed komputerem, pogrzeb we wpisach, poczytaj. Informacje w tym blogu zawarte pozwolą Ci dokonać wyboru i kupić to, co będzie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb. Na blogu pana Roberta spotykają się kulturalni ludzie, którzy nie prowadzą "świętych wojen", nie walczą o prymat Kindla nad Onyxem czy Nooka nad Sony Readerem. Tu jest po prostu morze pożytecznych i podanych w sposób rzeczowy wiadomości, przede wszystkim zebranych przez twórcę bloga, ale również dostarczanych przez czytelników.
     A jeżeli czytnik już jest w Twoich rękach - tym bardziej zaglądaj do "Świata czytników"! Przecież biblioteka powinna ciągle rosnąć, a tu, dzięki pracy autora, znajdziesz codzienną porcję wiadomości o promocjach książek elektronicznych, czyli zaoszczędzisz całkiem sensowne pieniądze. Nauczysz się lepiej wykorzystywać swoje nowe wspaniałe urządzenie - ja, na przykład, znalazłem sporo informacji o Calibre i o eGazeciarz.pl.
     Dzięki lekturze "Świata czytników" mam Kindla. A właściwie mamy, bo najpierw zaczęła czytnika używać żona, a parę miesięcy później ja, po tym, jak dowiedziałem się (zgadnij skąd), że Amazon rozpoczyna wysyłkę czarnych Kindli. Co prawda, życie rodzinne powoli zamiera, bo oboje siedzimy w wolnych chwilach z nosami w czytnikach, ale są i pozytywy: rozmawiamy o tym, co czytamy. A czytamy na pewno więcej, niż w "epoce analogowej".
     Mógłby ktoś powiedzieć, że napisałem laurkę albo reklamę. I owszem, i laurkę, i reklamę naraz, bo za takiego bloga autorowi to wszystko się należy.
     Pana zdrowie, panie Robercie! I zdrowie "Świata czytników"!
     Dopijam moją szklaneczkę, zapisuję tekst - i spać. Jutro to wrzucę.