14 sty 2013



Polska język - trudna język

     Łazi człowiek po tych różnych internetach, łazi, to i potknie się czasem o coś. No to trzeba zerknąć, o co się potknął. Oto kilka z tych… nawet nie wiem, jak je nazwać, o które w ostatnim czasie się potknąłem w moich wędrówkach. Wszystko przytaczam w oryginale, więc proszę mnie nogami nie kopać i rękami nie bić. Na razie moim faworytem jest numer 5.

1. Dobra nawigacja z asystętem pasa ruchu... (z forum poświęconego Galaxy Ace)

2. Mam takie pytanie czy mapa na ace mósi być w formacie APK… (z forum poświęconego Galaxy Ace)

3. Bułgaria to nie jakaś tam wielka za granica…  (z forum poświęconego Galaxy Ace)

4. Mam spory problem zostało zablokowane moje kąto bankowe (z forumprawne.org)

5. Mam taki mały problem z moim mondziakiem jak wyłanczam zapłon to odzywa się głośne pipkanie,pare razy za pipka i przestaje. (z forum.fordclubpolska.org)

6. Czemy gdy włanczam sims 3 pokazuje mi się " wystąpił błąd szczeguły sprawdź w dzienniku? " (z zapytaj.onet.pl)

7. 12 Marek Tomaszewsk & Waclaw Kisielewski - Taniec Z Szablonami (ze spisu utworów na płycie "Marek & Vacek - Live (1981)"

8. Ojciec ginie z ręki policji. Rozpaczliwy chłopak chcę zostać tak jak jego ojciec handlarzem narkotyków. (Serwis TNT)

9. Z tąt go sciągnełem i pragne go aktualizowac przez Odina. (z forum o Galaxy Ace)

10. Witam, a jest możliwośc pobrania z kąd kolwiek czegoś takiego jak styl… (z forum o Galaxy Ace)

11. Korzystając z tego czytnika  nie ma takiej potrzeby. i można pochłonąć się całkowicie w  czytanej powieści. (Z forum "NowaBiblioteka")

     Chyba pójdę się w czymś pochłonąć...